خدا تو یکی منم یکی

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

خدا تو یکی منم یکی

 

 

خدایـــــــا مـن اگــر بـد کنــم... تــو را بنــده ی دیگــر بسیــار اســت!!

ولــــی اگـــر تــــو بــا من مــدارا نکنـــی مـــرا خدایــــی دیگـــــر کجـــاست؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت23:22---10 مرداد 1392
سلام دوست عزیز خیلی با وبلاگت حال کردم از نظر من تو بهترین وبلاگ داری دوست دارم هر روز بهت سر بزنم پس باید باهم تبادل لینک کنیم
راستی اگه همینجوری آپ کنی با حال تر میشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:,ساعت 22:44 توسط farnaz |